2011. december 11., vasárnap

Hölgyek egymás között

- Üdvözlöm, Sz. Renáta vagyok az E. Bt.-től…
- Legyél, ba*d meg! – azzal a vonal máris üresen búg.
Reni nem rest, újra tárcsáz.
- Üdvözlöm, hölgyem, ismét én vagyok, azt hiszem, megszakadt a vonal.
- Nem szakadt meg, ba*d meg, leraktam!
- Megkérdezhetem, miért?
- Miért, miért?! Mi közöm nekem egy Bt.-hez?! Idős, öreg hölgy vagyok!
- Ha megengedi, a hölgy-részt fenntartásokkal fogadnám, de elmondtam volna, miért hívom, ha nem tetszett volna olyan csúnyán beszélni.
- Én nem beszéltem csúnyán!
- Engedelmével ezt cáfolnám.
- Én sosem beszélek csúnyán! Hogy jön maga ahhoz…?!
- Elnézést kérek, elképzelhető, hogy eltérő a véleményünk a csúnya beszédről.
- Én sosem beszélek csúnyán!
- Ahogy tetszik, hölgyem. Megtenné akkor, hogy felidézi, milyen szavakkal búcsúzott tőlem az imént?
- Mikor?
- Amikor azt kérte, hogy ba*am meg, mielőtt le tetszett tenni a kagylót.
- Hogy ba*nád meg, hülye p*csa!
A vonal ismét megürült.

forrás: http://olvasoszoba.yolasite.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése